lördag 9 juli 2011

EM i rallycross - Höljes!!

Så var det äntligen dax för årets Em i rallycross - En höjdpunkt i livets vardag som har blivit en av mina viktigaste traditioner!




Som sig bör sken solen varmt på oss vid ankomsten!!




Älskad bror som uteblev förra året och då ruckade på naturens lagar, fanns återigen hos oss i år!







Bror, syster, bror & bror!


Underbart med stora familjen!!







Musik för öra och själ..!




Brorgos!





Det sas att det duggade lite under helgen också..


Syster har inga bekymmer med det och bror skvätten tyck behöva mera vätska ändå.


Ja lite lätt dugg som sagt...



Som sig bör åkte Höljes-dressen på en sväng.


Dessvärre måste jag nog införskaffa en ny till nästa år..



Skvätten kunde såklart inte låta bli att leka lite!



Det lätt fuktiga vädret hade ingen som helst inverkan på humöret i vårt glada gäng!








Sisters på uppvärmning..!



En del visade sig ha litet läckage...



Självklart såg vi på tävlingarna också!


De flesta med glatt humör...!! ;o)





Och vad gör lite fukt när man har rock´n Roll-stövlar som både håller torrt, varmt och går att bugga i!!








1 kommentar:

Anonym sa...

GUUUUUUUD va du är taskig!!! Jag hann ju inte parta klart juuuuh!!!!!!! och jag blir inte mindre Höljessjuk av att se bilderna, lite hög luftfuktighet -baaaah, lite lerigt -baaaaah...löjligt. Tur att vi inte lät detta påverka oss en sekund!!! Men att dagarna var alldeles för korta och alldeles för få -DET stör mig ;)
XoXo The partygirl...