måndag 26 september 2011

Uppfinningsrik!

I bland stöter man på saker man inte vetat att man knappt kan leva utan, ni vet säkert precisvad jag pratar om. Sådana där saker som är finurligt uttänkta, underlättar livet maximalt och .. ja, jag vet inte allt!

Fantastiskt är det iaf!

Förra veckan kan jag ha stött på en sådan uppfinning igen. Eller ja, kanske inte jag precis, men jag har iaf sett den!

Mannen i mitt liv kom hem på lunch från jobbet och hade alltså inte bytt om från arbetskläderna. Normalt sett ser jag aldrig hans arbetsskor som är portade här hemma och snällt får vänta på trappen, men denna gånen var jag med ut och möttes då av denna uppfinning!



Sievi Roller S3!







En skyddssko där man inte behöver knyta några omoderna skosnören, men ändå får en valfri hårt "knuten" sko!

Fnissar fortfarande åt denna fantastist roliga lösning åt "problemet"!

Undrar o det går att "byta snören" vid eventuellt slitage..?




Inga kommentarer: