söndag 25 mars 2012

Tävling!!

För att jag kan och vill tänker jag, efter 4 månanders tyst stillhet här på bloggen, dra i gång en liten vårtävling!!
Reglerna är som tidigare lätta.
*Jag är envåldshärskande domare.
*Jag lägger ut 5 olika foton på trädgårdens nyvakna stjärnor, frågan är: Vilka är dom??
*Den som först gissat flest rätt och mest detaljerat vinner ett vårpris!
Första bilden kommer här:
Vårkänningar?
Javisst!
PS: Blir det hopplöst att kora vinnaren, sker detta genom lottdragning förutsatt att de tävlande är fler än en. ;o)

4 kommentarer:

Anonym sa...

SKRÄLL!
Blir glad för inlägget.
Jag kan INGET men tänker tävla hejvilt!

På den första bilden säger jag Dahlior.
/mimmi

Anonym sa...

hmmmm ja veeeet ja veeet, men vill ju egentligen inget skriva innan sista datum -ifaaaaaall att någon annan råkar trilla in på din blogg ... ääääh va faaaaaan, mitt svar är: "Vallmo"

Pussssssss Syster Maja

Anonym sa...

Eeh...maskros?

Sofia

Anonym sa...

Kan inte men jag gissar på att du har en egen odling på cannabis ;-).......peol1430