onsdag 23 september 2009

Fullt hus och ÄNTLIGEN onsdag!

De sista dagarna har jag inte ens knäppt på datorn! Helt otroligt, kommer inte ihåg att det hänt förut! I måndags var det fullt upp här hemma. Tussen var fortfarande lite risig och förberedelserna inför tisdagen i full gång. Min mamma kom också.

Tisdagen startades med "skönsång", paket och frukost på sängen till min TONÅRING! Japp! Jollan fyllde 13 år!

Fixa iordning fikat födelsedagsbarnet skulle bjuda på i skolan, greja med Mysans kläder och ha den dagliga sminkdiskutionen, iväg med Nemi till dagis och själv iväg till universitetet. Mor fick ta hand om Tussen.

Hem, ge dottern presenten, fixa o dona för att ta emot syster med familj, pappa och svärmor. Fika fika fika. Tårtspelet spelades och alla deltog modigt!

I kväll är det en VANLIG kväll utan föräldramöten, skjutsande på barn, kalas eller tvångsstädning! Inte för att jag skulle vilja vara utan det, men det är skönt med en sådan kväll ibland.

Förresten! Det ÄR ingen vanlig kväll!!! Det är ONSDAGSKVÄLL!!! HURRA!!!! Den kvällen som man inte missar att titta på kanal 1 klockan 22.00!!!

1 kommentar:

Mamasnest sa...

Ok, du är förlåten för att du inte åt lunch med mig igår. ;-)