söndag 1 april 2012

Bild 4!

Underbara, nyvakna bejbisar!
Vilka är dom??

7 kommentarer:

Anonym sa...

åååh.. den här borde jag kunna på riktigt! eftersom jag känner igen de gamla som ligger där.. såna har jag rensat.
ååååååh.. Nåväl. jag har satt en ära i att komma med snabba svar:
LILJA!
japp där satt den!
/mims

Anonym sa...

..eller rabarber?/mims

Anonym sa...

Kärleksört.
Alldeles för tidigt, kanske..?
Sofia

Anonym sa...

Eller pion!
Hur många gånger får man gissa på varje?
Sofia

Anonym sa...

ååååååååååååh, har ju jobbat i 2,5 dygn juuuh och idag firat dotter. kan inte ens tänka :S
Men Mimsan känns inte helt fel ute!! Själv återkommer jag när jag landat efter att ha jobbat in 1,5 vecka på 2,5 dygn -pust.
Kram från stora syster Maja

Anonym sa...

Jag gissar på Iris, ser ut som det jag själv har in my garden....

Anonym sa...

maja säger som följande: Liljor