tisdag 17 april 2012

Tävlingen är AVGJORD!!

Vi börjar väl med att ta de rätta svaren!?
Bild nr 1: Jättevallmo!
Bild nr 2: Löjtnantshjärta!
Bild nr 3: Alunrot!
Bild nr 4: Gul Lilja!
Bild nr 5: Pion!

Då var det korandet av vinnaren då!
Motiveringen lyder:
Med en oroväckande träffsäkerhet har vinnaren 4 av 5 möjliga rätt!
Lika oroande är att denna ljuva giftkokerska tycks vinna de allra flesta mina tävlingar!
Trots frånvaron av egen täppa lyckas hon alltså kamma hem 1:apriset IGEN!
Grattis MAJA!
Eftersom jag är enhällig dommare har jag ju möjlighet att dela ut ett tröstpris, vilket jag gör denna gång!
Med en motivering som lyder:
Denna vinnarskalle har med glada och engagerade utrop kastat sig in i en tävling som trots allt visat sig vara henne helt främmande. Det är helt klart värt att belönas, så
grattis MIMSAN!
I övrigt uppskattar jag verkligen både Sofias och peol1430:s engagemang och hoppas ni deltar nästa gång, då kanske det är er tur! ;o)
Priserna kommer på bild här efter att de överlämnats!



4 kommentarer:

Anonym sa...

Haaaahahahaahaa!
Goa Malin! Taaaack! Hurra! Hurra!jasså.. tröstpris? jag trodde att .. hrm.. mer träning alltså?

Grattis Maja! (Bra jobbat och snygg slutspurt... det var nära jag tog hela rasket av priser)

Kram till alla andra medtävlanden!
/Mims

Anonym sa...

I WILL, I WILL ROCK YOU!!!!!!!!!!!!!! Hahahahaha Mimiiiiiiiiiiiiii.....................
UUUUH va ja ä säker........

XoXo Den mycket subtila och försiktiga vinnaren MAJAAAAAAA!!!

Anonym sa...

JAAA, grattis till alla som uppenbarligen hade grönare fingrar än jag!! Maja var riktigt vass där!

Men visst satte jag pionen!? Med stor säkerhet och skärpa!
Visst gjorde jag!?

Sofia

malinmys sa...

Sofia - Du är GRYM på pioner!! ;o)

Mimmi - Du övar finfint! Minns en diskussion om en trollhassel en gång....

Maja - Vad kan man säga? Grattis!

Bra kämpat!! Nästa gång ska det bli märkligare!!