onsdag 22 oktober 2008

Hjärntilt


Jaa, det är just vad jag har det!


Nu MÅSTE jag ju skriva!! Särskilt som vår dator fick ett spatt i går kväll och min hemtenta FÖRSVANN!!! Ja ,det jag hade hunnit göra iaf... Trött trött trött....

Men istället sitter jag här och dricker kaffe. Lovis har äntligen somnat efter en lååång och pigg morgon. Hon måste vara det bästa lyckopillret i världen! Skiner upp som solen själv så fort man tittar på henne.

Solen skiner ju faktiskt ute också. Kanske borde jag plantera ljungen som står och väntar på mig?

1 kommentar:

Mimmi sa...

Hej älsklingar!
Oj så vackra barn du har, man blir ju alldeles bedårad. Vi missade tiden helt i går kväll. Men tack o lov så lyckades åtminstone Jolin o Elliot finna varann. De ska visst mötas i kväll igen - vad tror du? Ger Du mig en chans till? Vad ska vi säga.. 20.30 Thaitid? (mao 15.30 svensk tid)
You and me - by msn, out in the cyberspace...be there or...I'll be alone :-(