måndag 10 augusti 2009

Måndag.

I dag har min lilla pytte-bebis-tjej börjat hos dagmamman!! Ojojoj vad tiden går fort! Och hon gav onda ögat när vi skulle gå hem. Hoppas det går lika bra i morgon när jag ska lämna henne en liten stund!
nu ska jag försöka ta mig i säng eftersom jag inte får fler sovmorgonar på ett tag... Gubben började svetsutbildning i dag och Nemi dagis så vardagen är på intågande! Nu gäller det bara att få tonåringen och den förpubertala att inse det också...

Annars insåg jag idag att jag är en sann tidsoptimist. Var helt övertygad om att bägge tentorna skulle in nästa vecka, men ICKE! Jag har TRE dagar på mig att skriva 17 sidor värdefullt vetande på... med gubben borta och i stort sett obefintlig barnomsorg ska det bli riktigt spännande! OM ni som har barn som är äldre än 1,5 år glömt, så är det full fart HEEELA tiden! :o)

Inga kommentarer: