torsdag 13 augusti 2009

UPPDATERING!!

Ja, jag har inte varit så aktiv här på ett tag. Den senast veckan har Gubben börjat OCH slutat en svetsutbildning, jag skolat in Lo hos dagmamman och då har Nemi fått vara på dagis under den tiden. Jag har också skrivit hysteriskt på en tenta om autism och har inte på något vis hunnit eller orkat med annat. Nu är iallafall tentan postad, Lovis så gott som färdiginskolad och nästa vecka fokuseras på NY tenta och NY inskolning (Jollan) och NY utbildning för gubben osv... pust. Det ska bli skönt när jag också är inskolad i vardagen igen!

Jag hade tänkt bjuda på lite bilder från de senaste veckorna, men får återkomma med det eftersom den förbaskade datorn/sladden/kameran inte vill samarbeta längre!!! Morr....

Nu ska jag uppdatera mig i mina vänners bloggar och SLÖSURFA!!! Tjoohoo!!!

Inga kommentarer: