söndag 21 mars 2010

Insamling!

Nu är det nedräkning!

På söndag nästa vecka kör jag grejer till Örebro för vidare transport till behövande i Rumänien. Det är två engagerade tjejer som dragit igång detta projekt och visst vill man vara med och bidra!

Kika in på deras blogg där ALLT dokumenteras!

Inget säljs utan körs direkt till behövande romska bosättningar i södra delen av Rumänien i en stad som heter Baia de Arama.

http://exist-existera.blogspot.com/

Har ni grejer ni vill skicka med - vuxen och barnkläder, leksaker, övriga barngrejer, husgeråd, handdukar, sängkläder, nya hygienartiklar, plåster osv - hör av er! Hämtar upp i Karlstad och möjligtvis på väg mot Örebro.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej goa vännen min!
Jag kom på att jag har blöjor i small- medium till större barn.
Kunde det vara något att slänga med dig till örebro. jag kan nog hitta lite annat ochså som jag kan avvara.
Hoppas att ni mår bättre nu i familjen. Här har det varit halsfluss hela förra veckan.
Ha det så gott så hörs vi av!
Lina