torsdag 11 mars 2010

Sliten...

Ja, jag har nog en bacill...I går låg jag med migränliknande symptom nästan hela dagen, inte förens mitt älskade "Trueblood" närmade sig på TV:n lättade värken och jag kunde återigen fästa blicken. I dag har jag bara rester kvar av huvudvärken, men är illa trött. Efter en liten tur på köpcentrat och ett besök hos ortopeden så var jag helt däckad i ett par timmar. Vid medvetande dock, och det är tur eftersom N var med! Hon fick iaf nya inlägg i sina skor och vi får hoppas det går bra nu.

Jag har också felparkerat medvetet för första gången i mitt liv! Jag var helt övertygad om att jag skulle få böter, men efter nästan en timmes snurrande på sjukhusets ALLA parkeringar bestämde jag mig för att chansa och parkerad på vägen mellan två parkeringar. Självklart köpte jag biljett och låtsades att det var HELT ok! Inga böter fick jag heller! :o)

Nu ska här kokas princess-pasta!

Inga kommentarer: