söndag 27 februari 2011

JA!!! Jag lever!!!

Jag VET att jag borde uppdatera bättre, men jag hinner inte med mitt liiiv!!! ;o)
Vi kom iaf hem i tisdags eftermiddag/kväll efter en UNDERBAR vecka på Teneriffa! Veckan har tagits i lugn takt med lagom dos lek, äventyr och vila. Ett axplock bilder kommer här :o)

L & N en tidig morgon på vår uteplats

Vid trappen som syns bodde de stora tjejerna och i nästa "uppfart" bodde jag, gubben och småtjejerna. Båda "rummen" bestod av stort sovrum, badrum med badkar och Tv/allrum och stor uteplats!
Flickorna efter strandpromenaden vid Puerto de Santiago

N gillade växterna!
Hennes första kommentar när vi kom ut från planet var "Mammaaaa... Tittaaaa PALMER!!" Blommorna låg dock högt på listan också!

L lärde sig simma med bara armpuffar = MYCKET nöjd!

Ska självklart uppdatera mer och bättre men just nu behöver jag ta igen mig efter äventyret "Tjejweekend på Smedsbo herrgård"!!
Det blir ännu en uppdatering att se fram emot (om jag får låna bilder från syster-yster..)!!





1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh, vad roligt! Härligt att ni är så nöjda!!!

Stor kram Sofia