onsdag 2 februari 2011

Öken?

Sitter på en föreläsning om organisationsteori och insåg plötsligt att jag inte skrivit här på lääänge... Sagt och gjort! Jag stal mig en lite dator och skriver en rad :o)

Har förvisso inte så mycket att skriva om.. Livet rullar på i takt till någon halvt hysterisk rocklåt och jag borde säkert göra en prioritering igen men jag har inte lust! Gillar faktiskt när livet rusar iväg med mig och att ibland tappa kontrollen, iaf lite!

Jag har återigen hyrbil då bittra Berit (sharanen) dog här om dagen.... hyr/lånebil nr 15 tror jag minsann! Kostsamt blir det också, så det lutar åt semester under en pressening för tillfället... Ja, inte för familjen som drar till TENERIFFA den 15:e, utan för Berit.

På lördag smäller det igen! PAAARTY, och det ska bli sååå kul!! Därifrån uppdateras det med lite bilder framöver :o)

Nej, nu får jag nog ta tag i mode och trender inom organisationer som förändrar ytan utan att göra någon förändring....

Inga kommentarer: