söndag 6 februari 2011

Krämpor..?



Jag vet att jag hör till den lyckligt lottade skara som inte blir bakis dagen efter en fest, men jag börjar bli lite trött fast vi var hemma redan 2.45! Ålderskrämpor?




Nå, jag orkar inte ge er bilder från festen i kväll utan bjuder istället på lite hjärngympa! Den enkla anledningen till bristen på bilder från festen är att jag har lite många att gå igenom... Inte mindre än 413 bilder togs på kalaset!!! Jösses..
Och så till gympan då, vad har vi för dolda tingest i dessa två bilder?!






4 kommentarer:

Anonym sa...

den första gick bra, men den andre är värre... jag ser bara paddan... kan man få en ledtråd?/Mimmi

malinmys sa...

Lägg huvudet åt höger.. ;o)

Anonym sa...

Tjohoooooooooooooooooo!! Den första håller jag med Mimmi om -den var lätt: BEBIS (för att förtydliga, för det missade Mimmsan) ;))

MEN den andra höll jag fan på att få spunk på... men som vanligt blev jag dyngstönig.. och har intagit diverse konstiga ställningar och miner framför datorn!!! TILL SLUT kom den fram: -den vackra vackra hästen!!
Tack för underhållningen en dyster dag som denna-i sjukdomars tecken, så var det skönt att släppa eländet för en stund!! ;))

XoXo "Himlen runt hörnet" ängeln igen

Anonym sa...

Taaack! Paddeländet höll på att göra mig galen!
Man ska ju vrida huvudet MYCKET till höger..shit..
/Mimmsan