lördag 12 mars 2011

Grupp 2....

Ja... Då var det hundbitna barnet ok och astmabarnet har svarat på medicinerna - äntligen!
Då går grupp 2 in med full styrka... Mini vaknade med feber och hosta och har inte varit sitt vanliga terrorist-jag idag, sägs det... Ja, själv har jag jobbat. Under eftermiddagen har de små tussarna varit hos farmor (som är en räddande ängel titt som tätt!) och mannen på hockey. När jag under dagen ringde hem till de stora tjejerna för att kolla av läget fick jag veta att det inträffat en liten olycka på stallet. Dotter nr 2 hade lett och hästen hade skenat av ljudet från takras. Det hela slutade med att dottern blev nockad till marken av hästen och ryttarinnan ramlade av och slog ut två tänder och hamnade sådeles på akuten.
Detta lär resultera i debriefing i kväll...
Lite svullen dotter..
I morgon ska dottern vara med på hopptävling och varken jag eller mannen kan åka och titta :-( Jag jobbar, hade lovat innan hon anmält sig, annars hade det aldrig skett) och mannen lär behöva vara hemma med mini som har riktigt hög feber nu, börjar så smått fundera på det där med kloning....

2 kommentarer:

Tvärslå sa...

Nääää fy 17 vilket eländes elände :)
Du skulle ha sagt att det var en vaderad rånarluva som behövdes inte vantar !

Anonym sa...

usch usch usch ... stackars stackars!!! Krama alla krakarna!
Vilket oflax ni verkar ha just nu!
/Mimmi