torsdag 28 april 2011

Kränkt

I morse när jag kom ut till Rut (min lilla bil om någon missat det) hade jag haft nattligt besök där. Jag hade uppenbarligen missat att läsa och allt som låg i handsfacket och dörrfickorna låg nu i föröarsätet. Inget stulet, inget försört, men jag är kränkt! Någon har varit och rotat i mitt privatliv. Till saken hör att i morse stod en bil kvaddad på området. Känns som ett snudd på naturligt led i det hela och jag antar att man får vara glad över att det inte var värre än så här..

2 kommentarer:

Maria sa...

Vad tråkigt att höra! Jag förstår verkligen att det känns jobbigt. trots att det kunde varit värre. Det är en vidrig tanke att någon har gått igenom ens saker.

Mamasnest sa...

Å jäkla trist! Jag vet att våra grannar och var med om liknande men mig drabbade det inte. Eller jag, jag glömmer ju att låsa bilen 9 ggr av 10 så vad vet jag händer på nätterna i min bil?! :-D