tisdag 26 april 2011

Våren

Det är en underbar tid vi nu går till mötes!

Det är sol, ljus och löften om en lång skön sommar framför oss.

Det är också tentor, jobb, trädgårdsjobb, inomhusjobb, högtider och en jävla massa pollen... Det är ok. SNART så! SNART kan jag titta normalt igen, vakna utan huvudvärk och orka igenom en dag utan att vilja falla i koma. SNART slipper jag ögondroppar, tabletter och nässpray. SNART slutar det klia överallt. Det är ok. I år är det faktiskt värt det! Vi måste haft den längsta vintern ever!

Fram tills att sommarn nu väljer att sluka vårens små nyckfullheter så njuter jag utav ljuset, barnens energi och glädje.


Jag har en massa planer för omväxlings skull!

Ja, både planer och drömmar skulle man nog kunna säga.... Till exempel åkte mina barn i den sötaste lilla karusell och då insåg jag att en SÅDAN vagn (OBS! Bara en vagn - inte hela karusellen) skulle jag hemskans gärna vilja ha i min trädgård till barnen!

Jag har också ett stolprojelt som bara startats upp i tanken än så länge.. I övrigt finns massor av ideér planer för trädgården.

I kväll har jag och dottern påbörjat ett litet födelsedagsprojekt till en av hennes kompisar dit hon ska på kalas i helgen. Bilder kommer framöver, bara vi blir klara någon gång! ;o)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Guuu så fin vagn! jag vill åxå ha... kanske borde skaffa mig en trädgård först...
Kan man gör en själv, tror du? Papier mache? Bara titta, inte röra!.. tråkigt
/Mimmi

Anonym sa...

Fniss, det är lite lustigt va lika vi är -jag såg samma vagnar och tänkte samma tanke!!! ÅÅÅÅh va jag skulle vilja ha en sån!!!
Kramiiiz Maja