söndag 25 april 2010

Hopp om livet!

efter en låg fredags-dag tog jag mig i kragen och masade mig iväg till min vän http://www.blogger.com/mamasnest , dit kom också min syster http://majas-egoblogg.blogspot.com/ (som för tillfället blogg-vägrar). Vi hade en toppenkväll med vin, fantastiskt gott snacks, bästa sällskapet och värsta spabadsupplevelsen utomhus! Jag blev pånyttfödd!
så lördagen var som vanligt full av stallbesök till att börja med, efter sista ridpasset kom den blogg-vägrande systern med familj med hem till oss och sedan drog vi till mulleskogen och vitsippshavet! Vädergudarna hade fått det hela om bakfoten och spottade vätska på oss, så fotograferingen fick vänta...

I dag har vi varit på I2-marten och lyckligast var nog Lo som gjort sin karusell-debut! Ett antal gånger faktiskt!

Eftersom vi höll på att frysa ihjäl så drog vi vidare till köpcentrat istället och där inhandlades varsin populär sommaroutfit - Vi är redo för värmen nu!!!



1 kommentar:

Mamasnest sa...

Ursnygga tjejer, och fina kläder med! :-)