tisdag 27 april 2010

Ibland händer det!

Ja, jag har haft sådant grymt medflyt sedan min låglandsfredag så det är inte klokt! Först kom csn fram till att jag skulle få pengar även denna termin (som snart är slut) och då blir man såklart lycklig! sedan har familjen haft mys med marknad osv. I går ringde de från det sommarvikariat jag helst ville ha och meddelade att jag får börja deras utb. nästa vecka. Bara jag klarar den så är sommarjobbet kirrat! :o) Det kommer dock att kännas av nu ett tag framöver. Jag drar med en muskelinflammation i en axel (mamasnest - jag kommer nog på behandling snart igen!!), på torsdag har jag tenta i juridik, sekretess och handläggning och nästa vecka går jag upp på ca 220%, men GUD så kul det ska bli!!
Tur att man bara har 4 ungar hemma och inte 14! ;o)

2 kommentarer:

Mamasnest sa...

Du är välkommen när som helst! :-)

Anonym sa...

Du är fantastisk, Malin!
Det är din tur att ha lite flyt nu, lycka till med sommarjobbet!
Och grattis till din nya vikt, förresten. Hoppas att du känner dig nöjd och stolt över dig själv.

Stor kram, Solly.