torsdag 29 april 2010

Tarmvred!

Det har jag nog snart fått!! Går omkring som en osalig ande och väntar.
Tick tack, tick tack....
Seriöst! HUR sakta kan en klocka gå??
Tentaångesten kom till slut och jag har insett att jag är GRYMT dåligt förberedd.... Jag kan skylla på extremt många VAB-dagar och vaknätter. Jag kan också skylla på skiftjobbande man och ensam-hemma-med-4-barn-läxor-mat-tvätt osv... Eller så kan jag vara ärlig mot mig själv och säga att att jag har en svag karaktär och låg motivation....

Nä, satsar på att ta mig igenom så mycket som möjligt och sedan hänga med ungdomarna på tentafest! Iaf en liten stund, jag börjar bli gammal....

1 kommentar:

Amandula sa...

Lycka till med tentan! Jag känner igen detta med karaktär och motivation, men samtidigt tror jag att både du och jag är jäkligt ambitiösa i grunden och klarar av massor under press (på gott och ont). Går du bara dit och försöker, så ska du vara nöjd med dig själv :)