måndag 5 april 2010

Vuxenutflykt del 1

Anledningen att vi åkte på vuxenutflykt vad denna!
Eller ja, att min syster Maja skulle få sin dröm uppfylld genom att träffa vargar!
Att resten av sällskapet fick hänga på, och att vi dessutom fick bonusguidningar som gjorde dagen helt omöjlig att toppa, var helt fantastiskt!
Här får jag puss av varghanen Moody!
Surikaterna är mer sociala än man kan tro!

Nyfikna rackare! :o)



Vackra, vackra... långhalsar!?


Det här trodde jag ALDRIG att jag skulle göra!
Gick in till NOSHÖRNINGAR och klappade bebisen (3,5månad och endast ca 160kg).
Mamman var tack och lov mutat med lite godsaker ca 3 meter bort..

Mor & Dotter!


Elefantritt!


Picknick i vårsolen!
Jag vill påpeka att när vi reste från värmland på morgonen varierades vädret mellan snö och hagel utan tillstymmelse utav synliga förbättringar..

Fortsättning följer!!








Inga kommentarer: