onsdag 14 oktober 2009

Kalasbakis.

Ja, det är nog hela familjen i dag! Inte för att en endaste droppe alkohol intogs igår, men desto mer socker och aktiviteter. 4-åringen vaknade i morse och kom ut sur som ett bi! Jag undrade såklart varför och då påpekade hon att det var JÄTTELÄNGE tills hon hade födelsedag nästa gång!!

Annars har dagen varit toppen! Jag kände ett starkt fly-hemmet-begär och ringde upp min goa väninna som troget stått ut med mig i mååånga långa år. Vi gick ut och åt god lunch, lite efterrätt och tjatade om allt och inget. Flera timmar gick och det var precis vad min hjärna behövde idag!

Nu på eftermiddagen kom Mysan hem halvt hysterisk från lekparken. En kille hade kastat en sten och min lilla Mysan råkade såklart komma ivägen... Rejäl bula och lite blod i pannan... Bara att kyla ner och lugna barnet. Tacka vet jag frusen majs, DET vill jag aldrig bli utan!

1 kommentar:

Tvärslå sa...

Vilken underbar 4 åring :)
Stackrs båda tjejerna tycker jag.
Kör oftast med frusna ärtor här med :)