lördag 21 november 2009

Nu är det helg!

Veckan har susat fram, ja hela sista månaden faktiskt! Jag funderar ibland på att dra i handbromsen men inser strax därefter att det inte är någon idé. Det som kommer kommer oavsett vad man själv bestämmer sig för, bara i olika ordning och skick. Den insikten gjorde att jag bestämde mig för att ta allt på en gång ;o)

I går kväll var familjen till älskade syster med familj och grattade på 40-årsdagen.
Det här med ålder är intressant. Min syster känns inte ett dugg gammal, och 40 är ju ingen ålder - säger jag NU! När man var tonåring var alla över 22 RIKTIGT gamla och kom man upp i ca 40 - ja då var det bara att vänta på dödshjälpen! När jag som 17-åring berättade att min pojkvän var 24, jag då tog det hus i H-vete! Aktiva vadslagningar om hur detta skulle gå, satte fart. Tror ingen vann något speciellt. Jag behöll honom.

I går tog Jag och Lov influensavaccineringen. jag är lite öm och stel i axeln, men blir det inte värre än så här ska jag inte klaga! Lov har Ojjat sig lite inatt, men bara korta stunder.

Nu är det iaf Lördag och jag ska ta med barnen ut i solen!!




Inga kommentarer: