tisdag 17 november 2009

Ny rusningstid.

Jag undrar lite när tempot sänks? Inte inom en relativt överskådlig framtid i alla fall, det inser jag.

Tentan jag inte fått svar på sist jag skrev är tillbaka och jag är GODKÄND - TJOOHOO!! Fick till och med mitt livs första stilpoäng! Trodde jag skulle skratta mig fördärvad när jag under ett av svaren läste "0,5 poäng för ett mycket bra resonemang! För rätt svar, se sid 11 i boken Pathel....". Denna halva poäng ser jag nästan som min största bedrift! Poäng för ett bra resonemang med fel svar!! :o)

Andra tentan är skriven, och även om den bokstavligen verkade komma från helvetet så är den iaf gjord och jag kan inte göra så mycket åt situationen nu, bara vänta och se.

I går startade en ny delkurs i sociologi som verkar fantastiskt rolig och lektorerna verkar också kanonbra!

I dag ska jag läsa lite, åka till skolan och följa med Jolin & My när de ska vaccineras och sen ta mig in till sjukhuset och min tandläkare... *rys* Längtar till kvällen nu.....

Inga kommentarer: