fredag 6 november 2009

Snabbis.

Här kommer en liten snabb uppdatering, jag har inte skrivit här på så länge att jag skäms!

I helgen som var hade min lillebror överraskningsfest för hans sambo, så jag och syster drog upp till dalen på fredag em. Helgen gick sedan i festens tecken och jag tror och hoppas fördelsedagsbarnet verkligen blev överaskad och nöjd!
Min familj var också mäkta nöjda då systerns man och dotter kom hit och SOV ÖVER! Ni kan ju tänka er 2 st lyckliga 4-åriga prinsessor. :o)

På hemmafronten har det varit snuvigt. Lilla Lov har iaf varit det och hon har varit hemma hela veckan. i onsdags vaccinerades Nemi, och när man varit duktig och tagit spruta får man välja fika på coop, vi åt med andra ord tårta till kvällsmat den dagen.

I går torsdag, var jag först hos svärmor som fick passa lillterroristen så jag hann plugga lite och sen var det bara hem och svida om. Halloweensittning med studentföreningen (som jag inte ens är medlem i).

I dag ska jag försöka plugga lite mer och likaså i helgen mellan kalas, ridskolan osv.. :o)

Behöver avsluta med ett litet citat.
I veckan tittade Nemi på mitt gruppstudentkort och sa:

"Jag kännej i alla fall igen mamma, fast alla äj klädda som polisej!"

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaaa, skäms på dej!! Vad ska jag läsa när du inte skriver i din blogg???

Bra att ni hade det bra på festen :-)

Solly.