söndag 9 oktober 2011

Bla bla bla...

I dag har jag varit ledig - på riktigt!

Efter en vecka fylld med huvudvärk, yrsel, tanddragning och jobb, tog jag riktigt, riktigt ledigt. SHIT vad skönt det var!

Gubben jobbade förvisso, men jag har myst med tjejerna. Vi har pysslat kalasinbjudningar inför N:s 6årskalas nästa söndag, vad fort tiden går! Min lilla lilla sparv fyller 6 år!

I morgon är det åter till skolbänken och jag måste komma ihåg att ringa läkaren ang min huvudvärk och yrsel som aldrig verkar ge sig. Ja, så måste jag ringa tandläkaren igen också... Jag lagade en tand och drog en annan i måndags. I fredags lossnade den nya fyllningen och tanden känns väl får jag erkänna.

Näe, det är mycket gnäll på mig nu, så nu går jag och knyter ihop benhögen. I morgon är en ny dag med underbar höstluft och nya utmaningar! :o)







1 kommentar:

Anonym sa...

Men vad märkligt att dina fyllningar inte sitter fast... Eller är det ditt otroliga behov av kola som har eländiga konsekvenser? Stor kram till dig. Hurra för lediga dagar för Malin!/mims