torsdag 18 juni 2009

Dränerad

Startar dagen med att känna mig trött, öm, ledsen och missunnad - självömkande med andra ord!! SHIT! Jag VET att jag skrev på min lista att jag skulle låta bli!!!

Har rena ångestsvängarna angående midsommar. Är bjuden på en stor och förmodligen helt fantastiskt rolig fest! har ingen ork alls! Är egentligen sugen på att tacka ja till en fikainbjudan hos en vän och sen kanske dra till Bomsta eller mariebergsskogen på firande en stund? Helt anonymt och utan krav på att vara hjärtligt trevlig, men ändå såpass att ungarna känner av stämningen.
Det här gör mig egentligen lite orolig. Jag som fullkomligt ÄLSKAR stora glada, tillställningar!
Jag är dränerad på energi...


Nä, nu får det va bra på självömkandet - Klart!

1 kommentar:

Mimmi sa...

Älskling!
Tog jag energin från dig i går måntro?
Äh! Skit i tillställningarna och tvinga barnen att bygga en midsommarstång av den fällda tallen!
Klä er fina och käka lite sill i er sköna trädgård.
Må gott och var bara still!!!
Tips från mig, som åxå tänker vara ganska still.
Kram kram