torsdag 18 juni 2009

Nu...


Just nu har jag släppt alla tankar på morgondagen. Jag har bestämt att vi bestämmer sen. Under tiden kokar jag färskpotatis som ska bli potatissallad. Mat måste vi ju ha i morgon oavsett vad vi hittar på!



Lo har hittat Nemis hår-atteraljs-burk och ville såklart pröva ALLA!! Hur snygg får man bli egentligen? Å inte hade en annan alls blivit sådär snygg!




Angående mitt patetiska försök till lista här om dagen. Jag har lyckats bryta tre av dessa under loppet av några timmar idag... jag har självömkat, ätit godis OCH shoppat... det mesta shoppandet var kläder till MIG!! Ja, det händer inte var dag, men inget av plaggen var på rea så notan kostade... Jag tänkte i ett svagt ögonblick att "jag röker ju inte!". det är förvisso sant, men en annan sanning är också att jag inte har RÅD att röka heller...


1 kommentar:

Mamasnest sa...

Guuuuud så söt den ungen är! Nästa gång vi ses kanske jag äter upp henne!