måndag 22 juni 2009

Stress-bakis....?

Kan man vara stressbakis? Jag tror det. Och om man kan det, så är det nog det jag är nu.
Trött, oinspirerad och läääängtar efter en verklighetsflykt! Lätt labil och mentalt slut. Jag har till och med köpt en skönlitterär bok jag tänkt ta till mig innan tentorna måste få inta sin plats i huvudet! Jag ska ta tag i några punkter nu.... eller iaf snart.....

Jag har några små projekt som kommer bli gott för själen, på riktigt!

Tack underbara vänner för att ni finns!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tips från min fd svägerska: Det finns en sajt som heter www.kitsch.se och där hittar du allt mellan himmel och jord som du kanske kan behöva.

tex: tuggummit Hångla, Jesus disktrasa, Jesus tejp, disktrasa med Victoria och Daniel och Jesusbubbelskum, vad vore livet utan dessa prylar???
Kram Mimmi