tisdag 9 juni 2009

Gå UUUPP!!!



vaknade av att Nemi kom in och petade på mig. Jag var snäll och petade vidare på maken som i sin tur satte sig upp, satte på sig glasögonen och kisade bort mot klockan. SHIT!!! KLOCKAN ÄR 9!!!! Svor han och väckte Lo som satte sig yrvaket upp. Jag fick panik. Jolin hade missat bussen till stan och dagens skolutflykt!! Mysan skulle på friluftsdag och jag skulle fixat matsäck och Nemi skulle varit på dagis redan och... AAAAHHHH!!!!!!!


Slår på mobilen och inser att klockan är... FEM!! Japp. 05.07.

Det var bara att hämta Nemi igen och försöka förklara att -på sommaren skiner solen även på natten!, byta blöja på förvirrad bebis, göra 2 dunkar välling och hoppas på gudskelov. Det GICK!


Vi somnade till slut lite huller om buller i vår säng och vaknade igen lydigt när Peter Jöback viskade från min mobil "Go´morgon, go´morgon! Det här är Peter Jöback som säger -Det är dax att gå upp"



Nu är en dotter på friluftsdag, en annan på studiebesök på SOS i Karlstad och en tredje på dagis.

Själv ska jag ge mig ut på motorsågsjakt!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Å fy bubblan...
Sådana dagar är aldrig kul!!!

Vilket tur iaf att INTE klockan var så mkt så man hinner med dagen ändå ;-)
Kram FIA

Mimmi sa...

åååhhh... vilket uppvaknande!
ryyys...

Mamasnest sa...

Ha ha ha, det skulle jag ha velat se! :-D
Imponerande att ni fick alla att somna om