måndag 13 april 2009

I´m back!

Då var jag tillbaka på hemmaplan efter en kanonhelg!
Vädret har varit toppen, ungarna har kunnat leka ute hur mycket som helst och kreativiteten hos dom har stått högt! Jolin o My var och fiskade med morfar en sväng så Jolin var lycklig som få (hennes favorithobby). De stora tjejerna passade också på att utforska "lillhia", den gamla gravplatsen. Ja, det har hänt massor hela helgen. Självklart var vi också påskkärringar!
Om jag resnt egoistiskt ska nämna helgens höjdpunkt (vilket jag såklart kommer göra) så var det lördagkvällen då jag och min kära syster åkte till branäs på kalajs. Jag kan ärligt säga att det är ganska många år sen jag hade så okonstlat, fantastiskt, hjärtligt roligt ute på en fest! Det lever jag på lääänge!
Nu har vi iallafall landat hemma trots att jag körde hela vägen upp och hela vägen hem.
"Jag behöver RUTIN!" säger jag och väljer som värsta envåldshärskaren vem som får sitta fram brevid mig! ;o)

Inga kommentarer: