lördag 4 april 2009

TjooHOO!!!!

Nu är jag hemma igen efter Jollans klass loppis. Visst är det märkligt att det så gott som ALLTID är samma föräldrar som ställer upp och grejjar för/med barnen?

I dotterns klass (de är 2 klasser) är det 36 elever. 5, jag repeterar, FEM kom idag och hjälpte till! Avlösare så man kunde gå och fixa lite mat o dyl kunde man se sig i dagen efter... Vi som fanns på plats hade iaf våra barn med oss och trevligt hade vi också! En nätt vinst på ca 3000:- kom iaf in och vi ska hyra bord på en storloppis om ett par veckor och se om vi kan sälja de finaste grejjerna som blev kvar!

Om jag ska nämna sjukdommar så har ingen mer kräkts *peppar peppar* sedan den natten Nemi hade sin "tömning". Håller tummen hårt!

Sist med inte minst en KRAAAM till min fantastiska guddotter NOVA som fyller 4år idag! SÅÅ ledsen att vi inte kan komma, men vi dyker upp en annan dag, jag lovar!


1 kommentar:

Anonym sa...

Nova hälsar att ni e hjärtligt välkomna ;)
annars kan vi ta ett kalas till i Likenäs- om planen fortfarande ligger kvar.. puss från födelsedagsborgen :)