torsdag 2 april 2009

Jag vet inte..

..hur det kommer sig, men bloggen kommer, i vissa skeden av livet, lite i skymundan. Inte för att den är viktig för någon eg, mest för mig. Den agerar dagbok och det är gott med den positiva feedback man får från människor! Den är värd mycket! Sen verkar det inte som det bara är min bloggvärld som slumrar lätt. Kanske beror det på att människor tar tillfället i akt och passar på att njuta utav solen!

Hur som helst, mitt liv de senaste dagarna har rusat fram för att däremellan vra ett vakum av stela muskler och rygg. Det är värt det! På riktigt, så jag tänker inte gnälla en massa om det idag. däremot började smärthanteringskursen igår och den verkar bli kanon! Jag erkänner att jag har höga förväntningar.
Kreativitets-kursen känns fortfaranade bra och nu har jag sökt program inför hösten. Jag ska ta tag i mitt liv! På riktigt!

Inga kommentarer: