lördag 9 maj 2009

flykt 2, 3 och 4... ev 5!

Jo det är helt sant! Jag är helt neurotisk just nu! KAN inte bara njuta av det jag borde kunna må gott av!!!
I går tog jag med Mysan på en shoppingtur till Bergvik = flykt 2. Denna utflykt var förvisso planerad sedan innan mitt begär kom, men det passade bara sååå bra! Att sedan mysan hittade de kläder hon så gärna ville ha gjorde inte heller ont i själen (bara i plånboken). Mysan lider ju ofta av att inte vara byggd som designerna har tänkt sig....
I dag har missionskyrkan här i byn haft sin stora vårauktion och loppis = flykt 3. Om det nu räknas till flykt eftersom både man och de två små barnen fick förlja med.... Jag fyndade som vanligt, men var lite duktigare på att inte köpa saker jag "tyckte synd om" än vanligt. Bild på fynden kommer snart!
Sen var det bakluckemarknad i Fagerås så dit liftade jag med syster & henner familj = flykt 4. Inga direkta fynd förutom en liten skål som ska få stå i någon rabatt eller liknande.

Nu funderar jag på om jag inte borde åka till IKEA en stund... Vad tror ni, dax för flykt 5?

Inga kommentarer: