måndag 11 maj 2009

Nöjd?!

Ännu en dag till ända...
Jag borde känna mig nöjd, men jag tror inte jag någonsin kommer bli helt och hjärtligt nöjd på mina "ansträngningar" eller vad tusan man kallar det. Jag vill PRESTERA utan att slås ut.

Var på möte med skolsköterskan och äldsta tjejen på fm. Där la vi upp en övningsplan för att nå målet VACCINATION. Dottern ligger 3 st efter....
Sen in till stan på smärthanteringskurs. Denna kurs har fått snart alla att vid minst ett tillfälle bryta ihop totalt och helt okontrollerat. Det är säkert jättebra, men bara en träff kvar och alla börjar känna smått panik över vad som kommer hända sen....
Nu ska vi bara knyta ihop dagen med att bada små barn & gå igenom utrustningslista inför skolresan.

Så snart tvärflöjten och barritonen tystnat vill säga....

Inga kommentarer: