torsdag 9 juli 2009

Vart börjar man??

det känns som om jag måste lämna en liten snabb rapport från rallycross-EM i Höljes. Ja, vi TITTAR faktiskt på rallyt också! Jag har förstått att många tror att hela helgen handlar om fest och ja, folkfest, inte bara sprit!
Hansen har funnits sedan barndomen, jag minns affischerna i lillebrors rum...
Det är dock först nu i mogen ålder jag hurrar glatt för denne veteran!


Årets stora dragplåster och rookie Kenny Bräck kunde manövrera även denna typ av bil....

I vanliga fall kör han ju nascar! Han gjorde ett litet gästspel med denna som var nertrimmad till 500hk... Jag säger inget mer....



Enligt mig lämnade ovanligt många banan på detta sätt! Dock ingen av våra "stjärnskott".




Division 1 -finalen togs hem av ingen mindre än Svensken STECKA Walfidson! Den bästa finalen på flera år om ni frågar mig!!




Tjohoo!! Längtar redan till nästa år!!
Festen får syster Maja rapportera ifrån!
Over and out!

1 kommentar:

maja sa...

Jajamen, jag tar över rapporteringen från hmmm, alkoholintaget ;) Jobbar på det just nu!! Titta in vetja...