tisdag 1 december 2009

Hysterin vänder.

Ja, det är i alla fall vad jag vill tro! Nu har jag så gott som återhämtat mig från helgens bravader. Som en vän sa "Det var nästan otrevligt trevligt det där!" Hade med andra ord kanonkul i lördags på piratfesten! Trött och slitem blir man dock av flera natt- och dagskift i sträck! Jobbade fram till morgonkvisten ett par dagar innan festen och hem från festen behagade vi komma en kvart över fyra si sådär.... Det torde dock tolkas positivt - vi hade kul!

I går tog jag en slappdag med Nemi. Hon har haft en hel del värk på sistone och är allmänt sliten. Måste ringa doktorn igen, det kan vara så att hon behöver lite hjälpmedel... Vi mös iaf hela förmiddagen och sedan åkte vi två ut till köpcentrat och käkade lunch. Hon fick också köpa julklappar till sina systrar och pappa. En mycket nöjd tjej som somnade med sina nya röda glitterskor i handen! Tyvärr har jag inte kunnat ta några kort... Någon har lånat kameran....

Inga kommentarer: