torsdag 10 december 2009

Nytt kapitel.

Jag börjar så smått inse att det snart börjar ett nytt kapitel i mitt liv. Det känns som att en mystisk förvandling kommer att ske.... Nu må den inte vara så mystisk, men jag inser att den kommer bli stor både för mig och min familj. Det känns också att det kommer ske inom en överskådlig framtid... Spännande!

Nu är det dax att ta tag i vardagen igen. I morgon bitti ska hela familjen vara på dagis kl 06.00 på luciafest! sedan in på föreläsning, efter den ska jag hem och hämta gubbe och barn för att åka hem och packa lite. Barnen och packningen körs till svärmor och jag och gubben ska gå på julbord, mmmmm..... Misstänker dock att vi inte blir sena. På lördag morgon måste vi hem för Mysan ska vara i stallet senast 9.30. Efter det ska jag och Nemi på barnkalas hos goa goa vänner. Helgen kommer gå fort! Söndag kommer inte heller gå obemärkt förbi med luciafirande, 3:e advent, storbak och annat. Återkommer!

Tjing!!

3 kommentarer:

ArtAnki - Galleri Knutblusen sa...

Glöm ej pepparkaksbaket hos mig på söndag:)

Mystik, mystiskt hmm mmm vad är nu detta jag har min funderingar kring detta...........

ciao ciao

Anonym sa...

jag för min del tycker nog att du ska ge dig å ljuga...............det är fult att ljuga!!! har inte din mamma lärt dig nåt eller?????

det är INTE alls 3e advent på söndag..............nej nej nej!!!!!!!!! icke!! usch, att du inte skäms att fara med sådana illvilliga rykten....folk kan ju tro på dig!!! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH...

MVH: inte alls hysterisk stora syster som absolut inte hänger med i planeringen!!! ps maja alltså...

Tvärslå sa...

Säjer som Maja - DU lilla sis har fel FEL, det kan omöjligt vara tredje advent på söndag !!
Dessutom - var är bilderna ?
Jag har väntat SÅ tålmodigt medans jag stickat OCH repat upp en nystickad raggsocks i storlek på-tok-för-stor.
Nu ska jag leta efter ett mönster på en sydd grej istället och vänta vidare.