fredag 18 december 2009

Trött och lite besviken...

Drog in till köpcentrat i förmiddags för att fixa de sista julklapparna.
Första affären tänkte blåsa mig på pengar eftersom de annonserat ett pris på internet och ett annant i butiken - jag upplyste dom om detta... ;o)
Andra, tredje och fjärde butiken hade inte det vi planerat som "huvudklapp" till 4-åringen.. besviken.... Fyndade dock glatt till Lov och känner mig nöjd vad gäller henne. 2 av 4 klara... INTE lysande.... När jag skulle åka hem för att hinna hämta gubben på jobbet och barnen på dagis o dagmamman så HITTADE JAG INTE BIIIILEN!!! Den pytte-pytte lilla Fabian var spårlöst försvunnen i en halvtimme innan han valde att uppenbara sig igen...

Trött, sliten och besviken är jag nu hemma igen. Klappen jag letar efter verkar inte finnas alls i stan...

Inga kommentarer: