måndag 28 december 2009

Najs!

Det sista dygnet har varit riktigt najs trots jobbig förkylning hos mig och Lo, vi verkar snora och hosta tills nästa år typ!

Bion i går kväll (New Moon) var riktigt riktigt bra! Fin film istället för det vampyriska blodbad jag var lite orolig för (ja, jag var dåligt påläst). Vi var alla tre mycket nöjda när vi klev ut från biografen. Att det regnade i stan och var mitt i natten samt några minusgrader var dock mindre kul... Närmre vår by var det nästan snöstorm och natten hsr bjudit på ytterligare 1 dm snö. Vi kom iaf hem utan olyckor!

I dag har jag köpt mitt livs första egna bil! En gammal Toyota Corolla som jag hoppas ska överleva något år så jag får flumma till den ordentligt och leva ut mina kitchiga ideér!!!

Någon som vill med på en tur?

Inga kommentarer: