söndag 23 november 2008

Djupa funderingar..

Jag är nog en sån där överkänslig typ ibland. Som vid undantag. Sådana gillar jag inte egentligen. Typ mitt eget här i bloggen. Gillar inte alls faktiskt. Och om någon skuller råka tycka att jag nonchar dom genom att helt ignorera medmänsklighet, så kan jag bara säga att så är inte alls fallet. Det värmer gott i skrutten. Jag har bara lärt mig att man ska inte peta på sårskorpor för tidigt, då spricker såret upp igen och är de lite infekterade så dröjer det liksom lite längre.
Ja, jag är med andra ord lite trög..

En annan djup tanke som stört mig här i kväll är vilken färg jag ska ha på alla dörrar nu när jag råkar ha fått en vit hall helt plötsligt... Är lite sugen på röda, vad tror ni? Andra ideér mottages bara ni inte säger blå eller gröna.

Så fick jag ett mess från sis som tyckte det var kusligt att se min äldsta dotter. Jg tycker faktiskt hon är rätt söt jag! Får nog kolla av det där ja! Om hon muckar med mig eller vad hon håller på med!
Och på tal om sistrar! Min hacker har till slut hackat sig in OCH skaffat sig ett litet kryp in! Ska länka henne sen minsann!

Nu är det nog klokast att ta natten eftersom klockjäveln i från H-vete ringer om 6 timmar...

KYss

2 kommentarer:

Tvärslå sa...

Inte muckar jag med dej heller, tok-sis, nä jag ser mej själv i den åldern i din stortjej - därför är det kusligt.
Nothing else.
Jag har haft en soppppppig vecka så orken är veck.

Lev väl

malinmys sa...

Jag förstof väl att det va nå´t sånt ;-) Jävlas barlite :-)