söndag 16 november 2008

måleri, scout och IKEA

Från sentimentala tankar, rödvin och måleri i går kväll till kyrkliga utflykter och IKEA-tur idag.
Ja det blev lite målat och i kväll tänkte jag bli klar med eländet så jag får börja på nästa som pockar på i mitt sinneslag...
I morse fanns vi alla på plats i kyrkan då näst äldsta dottern invigdes i scoutkåren. Ja, hon har ju varit med i 3 år, men som nyingescout, nu är hon "RIKTIG" scout! Hon och två kårkamrater sjöng en visa de själva gjort och det blev stående ovationer såklart. Vår bebi tyckte dock hela tillställningen var mycket sövande och somnade i mitt knä efter bara några minuter.
Nu är vi hemma en liten sväng för att strax dra vidare till IKEA. Känner ABSOLUT att det är viktigt! Det finns nog något jag behöver om jag tänker efter riktigt hårt!

Inga kommentarer: