torsdag 27 november 2008

Hänt på stan.

I dag är jag fånigt nöjd med mig själv!!

Startade dagen bed ett 2timmarsbesök på smärtkliniken och SEN ni! Då fikade jag med en kompis jag allt för sällan träffar, och som hon konstaterade i sin blogg så har vi 7 barn tillsammans (ja inte DIREKT tillsammans men om man plussar..) vilket gör att tillfällena vi kan ses själva som "vuxna" är mycket sällsynta!. I dag lyckades det dock! Mycket trevligt, och jag inser att jag nog måste ta tag i mitt sociala liv igen innan jag tappar både motorik och språket..



Sen var det dax för lite julshopping! SJÄLV!! Ja, ni hörde!! Har fixat ett gäng klappar och känner mig mycket nöjd över mig själv! självklart kan jag inte nämna vad jag inhandlat här eftersom jag har 2 läskunniga och nyfikna barn...

Jag var också mycket duktig på att själpa av mina kassar regelbundet hos en väninna så jag skonade kroppen från allt bärande. Jag tog också regelbundna pauser, gick sakta och bara NJÖÖT av min ensamhet! Att jag sen insåg att min stackars hjärna blev överstimulerad är en annan historia. Men som sagt, klappar till barnen, barnens lärare och en liiiten klapp till spykologerna att ta med till heaven blev det!

Hoppas förresten jag får chansen att skicka med den... Den är pytte och jag kan ju slänga in den genom bilrutan bara jag får en tid och plats...



Jag har massor av affärer jag INTE hunnit med, så jag ska nog försöka hitta en lucka till i almanackan inom en relativt snar framtid, alltså innan jul.



Angående spykologer (tänker ta fasta på det namnet), ser ni vad min mini har för leksak??


1 kommentar:

Mamasnest sa...

Säg till när nästa lucka blir, då fixar jag också en lucka, en lååååååång en!