onsdag 12 november 2008

Sliten och glad!

Trött i heeela kroppen idag. Men ÄNTLIGEN är alla uppgifter inför kursen klara (bara de nu blir godkända också..). Otroligt skönt att "bara" ha mitt ordinarie kaos med renovering, läxläsningar och allt annat som hör hemmet till!! Tror bestämt jag ska baka något med Nemi idag, bara kroppen håller. Har haft några dagar som kroppen inte velat vara med på. För de som missat och vill veta är jag diagnostiserad med EDS samt att jag vid ett kejsarsnitt i mars i samband med ryggbedövningen fick en nervskada.
Nä, nog med tråkigheter! det är INTE det jag vill skriva om här, det här är min "normala" blogg...

Normal...? Vilket läskigt ord!

2 kommentarer:

Tvärslå sa...

Och vart är din onormala ?
Den har jag aldrig sett :)
Prova ananaspajen - den är en superhit ( fast T o P ville absolut inte smaka men du vet ju hur de är)
Kom på en sak, farmor har alltid haft ledvärk...hm...
O vet du, JAG saknar och saknade dej o undrade vart du var, tänkte bloggtorka först.
Lev väl

malinmys sa...

Hihi! Jo då, jag finns ju här som regel, med ett liiitet undantag i helgen!
Om jag både har värken på mammas OCH pappas sida är det ju inte speciellt konstigt om jag mår som jag gör... Schysst... De skulle varit tvungen att genomgå besiktning först! Men då hade jag ju inte funnits...? Hmmm... Får fundera vidare på det där..

Saknar iaf dig med!