tisdag 17 mars 2009

Dagens eskapader (hittills)

Min mini är inget pigg... Hon snorar och hostar och väser som en liten vattenkokare. I dag har hon feber också så det blir nog ett telsamtal till vc senare eftersom det är typ 3:e vändan med jobbig hosta och väsande utandning. Man lär av erfarenheterna och jag var mycket nära att självmedicinera henne i går kväll...

I dag trodde jag att jag skulle på läkarbesök på smärtkliniken. Gubben körde mig dit och gjorde mig sällskap i väntrummet. När sen de kom och hämtade mig tog de med min gubbe också! Det var visst någon typ av avstämningsmöte med hela teamet! Nå, de berättade knappast något jag inte redan visste, och jag börjar på smärthanteringskurs nu den 1a april! Det blir nog bra tror jag.

Nu ska jag kolla upp lite inför föräldramötet i kväll och kolla hur jag får Mysan till scouterna!

Tjing!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att du får börja med smärthanteringen snart. Hoppas att det kommer att kännas bättre för dig. Stackars lillan (och stackars mamma), inte roligt med krassliga barn.
Det är alltid så långdraget med sånt där, kan sitta i flera veckor.
Skönt att du fick en välförtjänt paus i helgen! Kram från Solly Mandén.

maja sa...

hi hi hi solly mandén rockar fett!!!

Anonym sa...

Haaaaahahaha.... Solly Mandén var helger stora behållning!
Kram Mimmi