fredag 13 mars 2009

Visst är det bra...

... att jag är så ödmjuk? ;-)

Nej, ärligt talat gick jag till teoriprovet med en viss skeptisk magkänsla. Hade läst någonstans om hur många procent som klarade provet första gången och då insåg jag snabbt att det inte var självklart på något vis att man skulle fixa det. Nu gjorde jag förvisso det, men det har inte skett gratis på något vis. Jag har pluggat, så mycket jag någonsin har kunnat faktiskt! Tror att om jag hade lagt ner MER tid så hade min familj kommit riktigt i kläm, nu har de bara fått anpassa sig lite de också :-) Men för en gång skull har jag inte skjutit läsandet framför mig utan tog tjuren vid hornen redan från start. Gott med lite resultat då!

Nu håller jag på att pack! Ja, jag och två tjejer drar iväg på rekreationshelg, gud ska veta vad jag behöver det nu!! Lite vuxet sällsklap, färg, penslar, barnledigt, ren luft, god mat, vin, bastu, relax, ja ni förstår konceptet.. Jisses..
Jag kommer hem på söndag som en ny människa!

Ni som inte kan/får följa med, håll till godo! Er helg har säkert något gott att komma med!

kram på er!

2 kommentarer:

Mamasnest sa...

Och jag är inte ett dugg avis efter två veckor ensam med barnen. ;-)
Ha det precis så bra som jag tror att ni kommer att ha det!
kram

Tvärslå sa...

öh...

Men ha det så bra du :)