måndag 9 mars 2009

Tjoohoo!

Nu så var halkbanan avklarad! Jag är faktiskt egentligen lite besviken... ALLA har tjatat om hur FANTASTISKT roligt det är, och visst. Kul. Men inte mer än så. Jag hade förväntat mig att få spinna loss MYCKET mer!! Jo, jag har sladdat, kört över koner, kört runt koner och grejjat i två timmar med och utan ABS och anti-spinn system, men jag vill ha MEER! Ähh, jag får väl vara glad. Jag körde iaf inte utav vägen!
Nu är det "bara" att plugga hysteriskt inför teoriprovet, det närmar sig!

Sen är vi kaninvakt i en vecka. Mysans klasskompis familj är borta och vi fixar med post och kaniner. Det är lite mysigt, men roligare på sommaren. Nu får man skynda mer eftersom det faktiskt blir mörkt, kallt och eländigt.

Sist men inte minst tänker jag sno en rubrik från min vän Mamasnest som hon ibland använder. Ilandsproblem. Jag stötte absolut på ett på bussen hem idag.
Bussen var fullpackad med folk och framför mig satt två killar varav den inre killen och hade stooora bekymmer med ELEMENTET! Han blev ju bara SÅÅÅ varma om fötterna! ATT dom inte kunde komma på ett bättre sätt att värma upp bussen, detta var ju FÖRJÄVLIGT!
Jag kom att tänka på min näst äldsta tjej som led av samma problem fast på tågen en gång.
Citat " MAMMA! Det är för VAAARMT! Mina tår blir alldeles slingriga!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Superdupergrattis!!!!! Har inte heller för mej att jag tyckte det var så jäkla roligt med halkbana. Men det var desto roligare att få själva körkortet!! Kör hårt nu, det värsta är över. Och med det menar jag att ta steget att komma igång med hela tjotaballongen!
Kram Sofia.

Mamasnest sa...

Ha ha, det är inget fel med i-landsproblem! :-D Vad ska man annars irritera sig på?!

Grattis till halkbanan, som sagt, jag sög fett där så grattis till dig som var duktig! Tänk nu hur lätt det andra kommer att gå! :-)

Tvärslå sa...

Grattis :)