fredag 6 mars 2009

Nu så!

Nu börjas saker falla på plats! Bilen finns hemma med nya, dubbade vinterdäck på lättmetallfälg :-) Fälgen blev en liten bonus eftersom de klantat sig någonstans, skiter faktiskt i vart. Som det brukar va, så skyller alla på varandra.
Nå, Mysan är hos en kompis och pysslar inför discot de ska ha om 2v, Jollan har en kompis från kristinehamn här som stannar tills i morgon. De sitter och "ser" på let´s dance med MASSOR av märkliga ljudeffekter! De två små sover sött och jag funderar på en liten whiskey. Får man ta en sådan när man har andras barn kvar över natten? Hmm, tja... det frågade ju aldrig och jag ska inte bli full, jag LOVAR! ;-) Jag har bokat om en tandläkartid, bokat lokal för 6:ornas loppis och räknat på skolresekassan. Jag har INTE studerat som jag borde, men tar och ställer upp staffliet en stund nu istället! Vill bli klar med parodi-protesten nu!

1 kommentar:

Mamasnest sa...

Klart att whiskeyn ska fram! Jag sitter och dricker vin och hjälper sonen starta en blog. :-D