fredag 13 februari 2009

Gåvornas tid!



Så måste det vara! Jag har fått så många presenter de sista veckorna så jag blir alldeles tårögd!

En till exempel är extremt praktisk och har räddat mitt förstånd de dagar Lo har vänt ut och in på sig själv pga tandsprickning...
Detta mirakelmedel kommer från Norge och säljs där på apoteken!

Tack Mamasnest för att du tänkte på mig!!




En annan gåva var denna underbara skapelse! Trots att Mimmsan sägs bojkotta alla-hjärtans-dag-shopping fick jag denna otroligt söta present på posten igår! Nu kanske inte min lilla djävul var så "hjärtig" att den räknas som valentingåva, men den ska idag få inta sin rättmätiga plats på mobilen!
Tack Mimmi ! Vi kanske kan ha den som klubbmaskot!? ;-)
Jag kommer snart lägga in FLER gåvor jag nyss mottagit!! Det ni!

Inga kommentarer: