tisdag 10 februari 2009

Vissa dagar..

känns inte så smidiga. I dag är det en sådan. Jag har ingen speciell anledning, men det vill bara inte riktigt "flyta". Körningen gick ok. Ingen påkörning, inga lagbrott och 3 762 varv i olika rondeller, men flyt? Njaeee... En annan dag hade jag säkert sagt att det gått jättebra!
Teorin går också framåt. 4 gröna prickar varav 4:e togs idag, men flyt? Njaeeee, kunde ju kommit längre.
Huvudet tungt och lite för många saker att göra. Ser verkligen fram emot en stunds avslappning som vuxen - UTAN svåra nötter att knäcka - med gott sällskap en stund i morgon (mamasnest, du är väl fortfarande med i planen??)!
Pratade med en tjej på kursen. Hon är full av entusiasm över livet! Kom hem från Paris där hon varit i 4 månader efter att ha tröttnat på Norge. Hon ska resa till sin pojkvän i Köpenhamn och studera konstvetenskap i Stockholm. Hon är 21. Jag tar bussen hem till Kil.

Jag känner mig gammal och beige! SKIT! Nu kommer snart en ny explotion då jag låtsas vara ung, pigg och full av sprudlande ideér. Då får ni nog hålla i er! ;-)

I morgon är en annan dag!
Då kommer "Dagens ? 3" och ni som vill vara med i lilla tävlingen gör klokt i att snabbt svara på ALLA 3 frågorna ;-)

5 kommentarer:

Mamasnest sa...

Vad har tjejen på kursen i ryggsäcken att ta fram vid minsta motgång? Tänk på alla rikedomar du kånkar runt på varje dag i din!
Så klart att jag är med i morgon, har ju sett fram emot det! Sms:ar dig snart.
Kram

Anonym sa...

Haha.. jag måste erkänna att "beige" är ett av de sista ord jag någonsin skulle använda för att beskriva dig!
Fast alla har rätt att få känna sig eländiga och beiga ibland, även du. Ingen kan stråla som du!
Kram Kram
/Mimmi

Tvärslå sa...

Knas-sis, DU beige ??
Absolut inte, du är full i (fan höll jag på att säja)färg och rikedom hela tiden, men ibland kanske färgen inte är lika stark och det kan ju vara rätt bra det med.
Sa jag den jordfärgade o dunkla.

Anonym sa...

Måste vi diskutera färger? Är rädd att jag hamnar i en mycket begränsad gråskala...

Håller för övrigt med Mimmi (i det mesta hon skriver i inläggen faktiskt), man kan inte nämna dej och beige i samma mening.

Pussar och kramar till dig!!
Sofia.

malinmys sa...

Mamasnest - Tack! Du vet ju vad du pratar om! tack för en mycket trevlig lunch förresten!

Mimmi - Har du träffat mig förr o nu?? Men söt och strålande, det är du!!

Tvärslå - Ja, fan är det nog som flyger i en med jämna mellanrum!! TUR skulle jag vilja säga! :-D

Sofia - HAHAHA!!! DU - GRÅ??? Jag är hemskt ledsen, men jag förvånades över att du ens kände till den färgskalan!!

Tack kära, goa vänner!! Ni värmer gott i roten! Ni är allihop STRÅLANDE människor jag ALDRIG vill mista!!!